כרמל בן דור : "היום אחרי התהליך, אני יותר שלם עם עצמי, יותר שליו עם עצמי, ואוהב את עצמי"
אני מאמין בכל ליבי שלא הייתי מגיע למסקנות שלקחתי לעצמי ולא הייתי מקבל את החוויות שקיבלתי אם מישהו אחר היה מאמן אותי. היום אחרי התהליך, אני יותר שלם עם עצמי, יותר שליו עם עצמי ואוהב את עצמי. ואני מרגיש יותר פתוח עם הסביבה שלי. כמו שהתהליך עזר לי, אני מאמין שזה יעזור לאנשים אחרים. כל הכבוד על העבודה המושקעת שאת עושה ועל ההרגשה החיובית שאת נותנת לאנשים.
c_bd2010@live.com
לירז אוסקר : "תודה על תהליך שבו הכרתי את הכוחות שבי - כוחות שאפשר להפוך איתם עולמות, ואת הטוב הרב שקיים בתוכי"
תודה על תהליך שבו הכרתי את הכוחות שבי - כוחות שאפשר להפוך איתם עולמות, ואת הטוב הרב שקיים בתוכי. תודה על הבירורים שעלו מתוך תוכי. תודות לך, קיבלתי בעיקר, את השלווה הנפשית, הרוגע הפנימי. הראית לי שהחלומות שלנו מתממשים כבר מעכשיו. תודה על הסבלנות, הזמן, ההשקעה, התמיכה, הכנות והשמחה. תודה על מי שאת!
052-5492366
oskar_li @walla.com
נועה ברדוגו : " החזרת לי את החיוך, את חוש ההומור שלי ואת שמחת החיים שהיו כבויים"
תודות רבות מקרב לך מגיעות לך!! על שכוונת אותי, הבהרת לי, והארת את דרכי. החזרת לי את החיוך, את חוש ההומור שלי ואת שמחת החיים שהיו כבויים. הובלת אותי להבין את מקור הסיבות להתנהגויות ומחשבות לא נכונות. הבנתי, הפנמתי והתקדמתי. אני במקום אחר בחיי. יש לציין את המקצועיות, האמפתיה והסבלנות שלך שעזרו לי לאורך הדרך לעלות על המסלול הנכון.
noaberdugo @gmail.com
קמיל חסון : "The life that I always envisioned has really possessed itself into my life"
התחלתי את התהליך הזה עם הרבה ספקות לגבי התהליך עצמו, מה אם כל זה לא יעבוד? ועוד דרך הטלפון? אולי זה הכל מיותר? איך זה בכלל אפשרי לעבור את זה מול בנאדם שבכלל לא ראה אותי ולא יודע מי אני? היום אני חושבת שזוהי ההחלטה הכי נכונה שקיבלתי. פתאום התחלתי להשתוקק לשיחות האלה, לרצות עוד שינוי, עוד הישג, עוד הערכה עצמית, לעוד פיסת מידע שתבוא מתוכי ,להתגבר על הפחד להתמודד מול עצמי.... טלי לא וויתרה עלי! את המילים: "אני לא יודעת, אני מבולבלת" מחקתי מאוצר המילים שלי, טלי דאגה לדחוף אותי לפינות שברחתי מהם, שפחדתי מהם, ולא ידעתי שמותר לי להיות אני. בעזרתה גיליתי המון כוח שלא ידעתי עליו. המסירות שלה, הכנות, ההבנה, ההתמדה, ההקשבה האין סופית הזו, החופש לדבר על כל דבר שעולה בדעתי עזר לי בכל התהליך הזה, ללא היחס החם והמבין שלה לא הייתי מצליחה להתגבר על הפחד מעצמי, ומכל מה שגיליתי על עצמי ואף לאהוב את זה, הדבר הכי חשוב שטלי עשתה למעני זה לגרום לי לאהוב את עצמי כמו שאני! ועל מי שאני!
054-7581863
אני מאמין בכל ליבי שלא הייתי מגיע למסקנות שלקחתי לעצמי ולא הייתי מקבל את החוויות שקיבלתי אם מישהו אחר היה מאמן אותי. היום אחרי התהליך, אני יותר שלם עם עצמי, יותר שליו עם עצמי ואוהב את עצמי. ואני מרגיש יותר פתוח עם הסביבה שלי. כמו שהתהליך עזר לי, אני מאמין שזה יעזור לאנשים אחרים. כל הכבוד על העבודה המושקעת שאת עושה ועל ההרגשה החיובית שאת נותנת לאנשים.c_bd2010@live.com
לירז אוסקר : "תודה על תהליך שבו הכרתי את הכוחות שבי - כוחות שאפשר להפוך איתם עולמות, ואת הטוב הרב שקיים בתוכי"
תודה על תהליך שבו הכרתי את הכוחות שבי - כוחות שאפשר להפוך איתם עולמות, ואת הטוב הרב שקיים בתוכי. תודה על הבירורים שעלו מתוך תוכי. תודות לך, קיבלתי בעיקר, את השלווה הנפשית, הרוגע הפנימי. הראית לי שהחלומות שלנו מתממשים כבר מעכשיו. תודה על הסבלנות, הזמן, ההשקעה, התמיכה, הכנות והשמחה. תודה על מי שאת!
052-5492366
oskar_li
נועה ברדוגו : " החזרת לי את החיוך, את חוש ההומור שלי ואת שמחת החיים שהיו כבויים"
תודות רבות מקרב לך מגיעות לך!! על שכוונת אותי, הבהרת לי, והארת את דרכי. החזרת לי את החיוך, את חוש ההומור שלי ואת שמחת החיים שהיו כבויים. הובלת אותי להבין את מקור הסיבות להתנהגויות ומחשבות לא נכונות. הבנתי, הפנמתי והתקדמתי. אני במקום אחר בחיי. יש לציין את המקצועיות, האמפתיה והסבלנות שלך שעזרו לי לאורך הדרך לעלות על המסלול הנכון.noaberdugo
קמיל חסון : "The life that I always envisioned has really possessed itself into my life"
I worked with Taly Geller and my life has changed dramatically. My life has become amazing. It's full, happy, the life that I always envisioned, has really possessed itself into my life. She is unbelievably talented and pacient. She does not judge. She has a tremendous amount of faith in you and in g-d and I could not wait for every session just to see what I will discover about myself that day and how it will change my life forever
camille_chaya@hotmail.com
camille_chaya@hotmail.com
יאנה לוזדן : "מה אם כל זה לא יעבוד? ועוד דרך הטלפון??... פתאום התחלתי להשתוקק לשיחות האלה"
התחלתי את התהליך הזה עם הרבה ספקות לגבי התהליך עצמו, מה אם כל זה לא יעבוד? ועוד דרך הטלפון? אולי זה הכל מיותר? איך זה בכלל אפשרי לעבור את זה מול בנאדם שבכלל לא ראה אותי ולא יודע מי אני? היום אני חושבת שזוהי ההחלטה הכי נכונה שקיבלתי. פתאום התחלתי להשתוקק לשיחות האלה, לרצות עוד שינוי, עוד הישג, עוד הערכה עצמית, לעוד פיסת מידע שתבוא מתוכי ,להתגבר על הפחד להתמודד מול עצמי.... טלי לא וויתרה עלי! את המילים: "אני לא יודעת, אני מבולבלת" מחקתי מאוצר המילים שלי, טלי דאגה לדחוף אותי לפינות שברחתי מהם, שפחדתי מהם, ולא ידעתי שמותר לי להיות אני. בעזרתה גיליתי המון כוח שלא ידעתי עליו. המסירות שלה, הכנות, ההבנה, ההתמדה, ההקשבה האין סופית הזו, החופש לדבר על כל דבר שעולה בדעתי עזר לי בכל התהליך הזה, ללא היחס החם והמבין שלה לא הייתי מצליחה להתגבר על הפחד מעצמי, ומכל מה שגיליתי על עצמי ואף לאהוב את זה, הדבר הכי חשוב שטלי עשתה למעני זה לגרום לי לאהוב את עצמי כמו שאני! ועל מי שאני!054-7581863
yanush10101 @walla.com